انگیزه برتر : سایتی پر از مطالب انگیزشی

مشاوره ، پاسخ به تمام سوالات شما

مشاوره بصورت فایل صوتی

   

سلامی به گرمای تابستون دوست داشتنی به بچه های گل  

امیدوارم حالتون خوب باشه و این چند هفته مونده به کنکور سراسری رو هم خوب سپری کنید تا با هم تابستون جشن پیروزی بگیریم! 

این روز ها که دوران جمع بندی هست حجم مطالب خیلی افزایش پیدا کرده! و خوب نمیشه همش رو توی تایم کوتاهی خوند!

واسه همین ما شدیدا نیاز داریم به اینکه ساعت مطالعمون رو افزایش بدیم! 

بعضی از بچه ها میگن ما دو سه ساعت میخونیم خسته میشیم و دیگه نایی برای خوندن نداریم و به اصطلاح میبریم

توی فایل صوتی 4 تا راه حل خاص گفتم که میتونه حداقل ساعت مطالعه شمارو سه ساعت افزایش بده

اگه چیز هایی که توی فایل گفتم رو به کار ببندی مطمئنا ساعت مطالعت افزایش پیدا میکنه و صد در صد درصدات هم بالا تر میره

چند تا تا دلیل گفتم

1-بدن ما انرژی لازم برای مطالعه رو نداره و خسته هست!+ راه کار گفتم

2-اشکال از محیط مطالعه ماست+راه کار{دمای اتاق}

3-چیز های اطراف ما نمیزاره ما درس بخونیم+راه کار

4-موزیک هایی مخصوص برای افزایش ساعت مطالعه

5-رابطه سلامت بدنی و تایم مطالعه+ورزش

مباحث مورد بررسی

1-چکار کنیم تا موقع مطالعه بدن ما در اوج انرژی باشه؟

2-چگونه اتاقم رو مرتب کنم تا چیز های جذابی که توی اتاقم هست منو از مطالعه باز نداره؟

3-چه ورزش هایی کنم که موقع مطالعه بدنم درد نگیره و درس رو ول نکنم!

4- از کدام موزیک های مخصوص برای افزایش ساعت مطالعه خودم استفاده کنم؟

5- کمی صحبت انگیزشی+ چند راه کار دیگه برای افزایش ساعت و کیفیت مطالعه!

6- خوندن زیاد و بدون کسلی درسی رو که ازش متنفر هستیم!

7-چگونه موقع مطالعه حس و حال خوبی داشته باشیم تا زیاد مطالعه کنیم؟

دانلود فایل صوتی آموزشی

۹۴/۰۹/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی